Skoči na glavno vsebino

Pomočnik v biotehniki in oskrbi NPI

1. IZOBRAŽEVALNI PROGRAM

1.1. Ime izobraževalnega programa: POMOČNIK V BIOTEHNIKI IN OSKRBI
1.2. Naziv poklicne izobrazbe: pomočnik/ pomočnica v biotehniki in oskrbi 

2. CILJI IZOBRAŽEVALNEGA PROGRAMA 

Poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja izobraževalni program omogoča dijakom in dijakinjam (v nadaljevanju: dijakom), da:

  • razvijajo ustvarjalnost in pripravljenost za vseživljenjsko učenje,
  • razvijajo pozitivne moralne vrednote,
  • odgovorno skrbijo za lastno zdravje, zdravje potrošnikov in razvijajo  pozitiven odnos do zdravega načina življenja,
  • se seznanijo z načeli trajnostnega razvoja,
  • razvijajo poklicne kompetence,
  • skrbijo za urejenost delovnega mesta/prostora,
  • znajo pripraviti izdelke za prodajo in nadaljnjo predelavo,
  • pripravijo živali in živalske proizvode za prodajo in nadaljnjo predelavo,
  • se seznanijo z vplivi stroke na naravno okolje in so zmožni izvajati delo skladno z načeli trajnostnega razvoja,
  • ustrezno shranjujejo surovine in izdelke,
  • pakirajo izdelke ali pridelke,
  • čistijo delovne prostore, orodja, naprave in stroje,
  • sodelujejo pri pripravi obrokov,
  • pridobivajo znanje iz varstva pri delu,
  • razvijajo ekološko zavest, varčnost in osebno odgovornost,
  • razvijajo sposobnosti prilagajanja delovnemu okolju in sodelovanja v kolektivu,
  • zagotovijo kakovost opravljenega dela,
  • znajo sodelovati v skupini ter pisno in ustno komunicirati s sodelavci in drugimi ter pri tem uporabljati temeljno strokovno terminologijo.

3. TRAJANJE IZOBRAŽEVANJA

3.1. Izobraževanje traja dve leti.
3.2. Izobraževalni program je ovrednoten s 120 kreditnimi točkami (KT).

4. VPISNI POGOJI

V izobraževalni program se lahko vpiše, kdor je:

  • končal najmanj sedmi razred devetletne oziroma šesti razred osemletne osnovne šole in je izpolnil osnovnošolsko obveznost ali
  • zaključil osnovnošolsko izobraževanje po prilagojenem izobraževalnem programu z nižjim izobrazbenim standardom.
(Skupno 656 obiskov, današnjih obiskov 5)
Dostopnost